Peligrafiikka

Kiinnostaako sinua pelialan visuaalinen suunnittelu ja peligrafiikka? Oletko tuleva Game Artist? Peligrafiikka-koulutus tarjoaa valmiudet sukeltaa pelisuunnittelun ja pelien graafisen toteutuksen maailmaan.

Opintojen keskiössä on pelitaiteen oppiminen, joka kattaa monipuolisesti peligrafiikan eri osa-alueet. Opiskelija syventää ymmärrystään piirustuksen ja maalauksen perusteista, hahmosuunnittelusta, 2D- ja 3D-pelimaailman rakentamisesta sekä animaatiotekniikoista. Lisäksi opinnot sisältävät peligrafiikan työkalujen ja ohjelmistojen opintoja (mm. Adobe Photoshop, Illustrator, Blender). Näin opiskelijat saavat välineitä luoda ammattimaisia peligrafiikkaratkaisuja.

Koulutus sisältää opintojaksoja, joilla käsitellään mm.  peliprojektien hallintaa, pelisuunnittelun perusteita ja ymmärrystä pelaajakokemuksesta. Näin opiskelija saa kokonaisvaltaisen käsityksen pelisuunnittelun työprosessista.

Peligrafiikka-koulutus rakentaa vahvan pohjan pelialan graafisen suunnittelun ja visuaalisten työtehtävien parissa työskentelyyn sekä jatko-opintoihin pelisuunnittelun ja visuaalisen muotoilun alalla.

Kuvitus ja graafinen suunnittelu

Valokuvaus ja video