Elokuva ja video

Opiskelijoiden työnäytteitä 20/21

Rajalla

Introvertin nuoren todellisuus alkaa sekoittua unimaailman kanssa. Musiikki tuo lohtua eristäytyneisyyteen ja yksinäisyyteen.

Videotyö on osa Vapaan akatemian elokuvatuotannon päättökurssia.

Tuotannossa mukana olleet:
Inari Tiainen, ohjaaja
Anna Loikas; kuvaus, editointi, käsikirjoitus
Linnea Suutarinen, valaisu
Jesse Makkonen, ääni
Jedi Seppänen, kuvaussihteeri

Mad Mörri
- Nollasta Satasia

Dokumenttivideo kertoo vauhdin huumasta ja kahden lahtelaisen nuoren miehen elämästä.

Uneton48 lyhytelokuvahaasteen viikonlopun tuotantoa. Videotyö on osa Vapaan akatemian dokumenttikurssia.

JARINPRODUCTIONS
- Agabe

Nuori nainen pohtii suhdettaan uskontoon.

ASMR- dokumentti

ASMR on katsaus nykyajan suosittuun ilmiöön, ASMR:ään. Aiheeseen perehdytään kevyen informatiivisesti.

Videotyö on osa Vapaan akatemian dokumenttikurssia.

Hush Of Night,
Piece Of Mind

Elokuvan ja videon opiskelijan Anna Loikkaan henkilökohtainen videoteos.

Junallista mielenmaisemaa

Elokuvan ja visuaalisen viestinnän opiskelijan Oona Jalosen henkilökohtainen videoteos.

Elokuvan ja videon esittelyvideo

Opiskelijoiden itsenäisesti tuottama esittely- ja harjoitusvideo opiston elokuva ja video suuntauksen kouluarjesta.

Työ tuotettu osana elokuvan ja visuaalisen viestinnän perusteiden harjoituksia syksyllä 2020.

Valokuvauksen ja visuaalisen viestinnän esittelyvideo

Opiskelijoiden itsenäisesti tuottama esittely- ja harjoitusvideo opiston valokuvauksen sekä visuaalisen viestinnän kouluarjesta.